П’ятниця, 29 Березня, 2024
Головна > НОВИНИ > КРАЇНА > Чому українці менше користуються соцмережами?

Чому українці менше користуються соцмережами?

Українська аудиторія Facebook зменшилась на 2 млн, а Instagram — на 4 млн користувачів.

Такі дані представлені у щорічному дослідженні «Facebook та Instagram в Україні» від агенції Plusone. Спад аудиторії соціальних платформ зафіксовано практично у всіх областях та обласних центрах, в першу чергу, в тих регіонах, які постійно обстрілюються росіянами (Херсонська, Запорізька, Миколаївська області).

За даними агенції, 13,7 мільйонів українців досі користуються Facebook. Натомість кількість користувачів Instagram досягла показника в 11,6 млн. Автори дослідження підкреслюють, що дані щодо аудиторії не включають користувачів з Донецької та Луганської областей, яких у Meta тепер неможливо таргетувати.
Найбільша втрата аудиторії зафіксована у віковій групі 18-35 років. Натомість у групі користувачів, старших 36 років, втрати є меншими. Зате користувачів, старших 65 років, побільшало у Facebok. Попри значне падіння аудиторії Instagram, автори дослідження зафіксували зростання аудиторії в сегменті 46+.
У дослідженні йдеться про те, що 50% українців віком 18-55 років користуються Facebook. Також понад 30% цієї вікової групи користуються Facebook Messenger. Instagram користуються активніше, ніж Facebook, користувачі, молодші за 31 рік.

Іще декілька цікавих фактів з дослідження:
• Facebook найпопулярніший у Київській області – тут ним користуються 53% населення. Найнижче проникнення цієї соцмережі – у Херсонській області (15%);
• Такі самі показники по популярності демонструє й Instagram. У Київській області аудиторія цього сервісу склала 51% від загальної кількості населення, а для Херсонської – 8%;
• серед обласних центрів найвище проникнення Facebook у Чернівцях (76%), а найнижче – у Харкові (22%);
• по проникненню Instagram також лідером є Чернівці (75%), і найменш активним Харків (23%);
• спад аудиторії Facebook було зафіксовано в усіх обласних центрах, окрім Чернівців, а аудиторія Instagram зменшилась усюди, окрім Чернігова та Києва. Загалом в обласних центрах аудиторія Facebook зменшилась на 10%, а аудиторія Instagram на 8%.

Підготував Сергій Попов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *