Головна > НОВИНИ > КРАЇНА > Революційні послуги у Дії

Революційні послуги у Дії

Зміна місця реєстрації онлайн, податкова в декілька кліків, електронні петиції, е-підпис у смартфоні, автоматична реєстрація ФОП і ще багато революційних для України та світу послуг доступні в Дії. 17 травня команда Мінцифри під час Diia Summit 2.0 презентувала масштабне оновлення Дії — понад 10 нових електронних послуг. Оновлення вже доступні на порталі та в застосунку.

Які нові послуги доступні в Дії?

  • Зміна місця реєстрації онлайн.  Запровадили експериментальний проєкт з електронною зміною реєстрації місця проживання. Потрібна лише ID-картка, 10-15 хвилин на заповнення заяви в Дії й онлайн-підтвердження власника житла. Послуга вже доступна для жителів Києва, Харкова, Вінниці, Луцька, Рівного, Кривого Рогу і Маріуполя. За рік послугу масштабуємо на всю країну. Також запустили реєстрацію права власності онлайн — саме ця послуга робить можливою зміну місця реєстрації в декілька кліків.
  • Автоматична реєстрація ФОП.  2 секунди для запуску бізнесу. Відтепер відкрити власний бізнес можна автоматично онлайн, без участі держреєстратора. Заявка на відкриття ФОП одразу надходить у реєстр фізосіб-підприємців. 10-15 хвилин на заповнення заяви і менше ніж 2 секунди на її обробку.
  • Сплата податків та подання декларацій.  Задекларувати доходи, сплатити податки і збори ФОП, переглянути декларації та розрахунки за минулі періоди — все це тепер можна зробити в Дії. Процес подання декларацій спростили: замість двох сторінок та понад 30 полів (з яких потрібно знати, де правильно заповнювати) тепер достатньо відповісти лише на 4 запитання та внести суму доходу для розрахунку єдиного податку. Система сповіщень нагадуватиме про граничні дати подання декларацій та сплати податків.
  • Дія.Підпис — електронний підпис у смартфоні. Підписуйте будь-які документи, отримуйте держпослуги просто з телефона вдома, в метро чи під час ранкової кави — безоплатно й у кілька кліків.
  • NFC-авторизація.  Авторизуйтесь у Дії, приклавши ID-картку до смартфона. 30 секунд і в застосунок підтягнуться всі документи та згенерується електронний підпис.  
  • Статичний QR-код.  Тепер не обов’язково ксерити копії документів чи заповнювати бланки. Наприклад, заселяючись у готель чи оформлюючи кредит у банку. За допомогою статичного QR можна ділитися необхідними документами онлайн. Бізнесу не потрібно робити технічну інтеграцію та купувати обладнання — потрібно в кабінеті на порталі Дія згенерувати QR-код та роздрукувати його. Людина сканує QR-код та дає згоду на шеринг документів. Важливо, що компанія не зможе вимагати від клієнта додаткові копії документів і надлишкові копії даних. Також у Дії можна побачити історію шерингів: коли, скільки разів і з ким ділилися цифровими копіями документів.
  • Нові будівельні послуги:  для класу наслідків СС2/СС3 — електронний дозвіл на виконання будівельних робіт та електронний сертифікат про прийняття в експлуатацію; автоматична реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт для об’єктів класу наслідків СС1; онлайн-видавання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
  • E-петиції.  Українці зможуть створювати, переглядати та підтримувати електронні петиції на порталі ВзаємоДія або в застосунку Дія. Це перший етап запровадження електронної демократії в Україні.
  • Заміна водійського й оновлений розділ “Штрафи”.  Подати заявку на нове посвідчення в Дії можна за 5 хвилин. Також для тих, у кого є водійське посвідчення, кожну годину Дія оновлюватиме розділ “Штрафи”. Також стануть доступними штрафи, виписані патрульними. Якщо будуть нові, то вони одразу там з’являться, а застосунок надішле сповіщення. За 5 днів до закінчення терміну оплати Дія нагадає про несплачений штраф, виписаний патрульним.
  • Подання заяви на намір отримати пільгову іпотеку для ВПО. Доступний кредит на житло переселенцям, які постраждали через російську агресію в Криму та на сході України. Кредит — на 20 років під 3% річних. Заяву можна подати на порталі Дія за 10 хвилин.
  • Сплата адмінзбору онлайн. Потрібно буде навести камеру в Дії на QR-код біля реєстратора. Квитанція буде сформована автоматично. 2 кліка замість 2 візитів! Доступна в Одесі, Хмельницькому та Рівному, поступово масштабуємо на всю Україну.
  • Реєстрація операторів потужностей ринку.  Автоматизували весь процес — реєстрація через портал Дія займе 1 хвилину. Потужності ринку — це будь-яке обладнання для виробництва, зберігання або транспортування харчових продуктів. Від бджільництва, кав’ярні або МАФу з морозивом до вантажівок-холодильників та торговельних мереж супермаркетів. Від сьогодні більше не потрібно їздити по установах, ходити до ЦНАПу, носитися з пакетом документів або надсилати їх рекомендованими листами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *