Головна > ГАЗЕТА > БЕСIДИ,ІНТЕРВ'Ю > «Lion», «Корчма у Наталки», «VictOr». Чи впливають назви закладів на розвиток бізнесу Близнюківщини

«Lion», «Корчма у Наталки», «VictOr». Чи впливають назви закладів на розвиток бізнесу Близнюківщини

Назва фірми, магазину, салону – перше, з чим стикаються клієнти й покупці. А якщо назва є легкою і влучною, та ще й наявність якісних товарів і послуг до душі споживачам – то успіх і популярність закладу і власнику забезпечені.

В Близнюках вивіски на магазинах і торгових точках в основній своїй масі мають узагальнюючий характер (наприклад Продукти, Торговий дім, Будматеріали), однак є й ті, що мають ім’я  власника або ж оригінальну назву.

То цікаво знати, чим керуються підприємці, коли обирають назву для свого магазину? – з таким запитання редакція звернулась до всім відомих підприємців на Близнюківщині.

З 2009 року в центрі селища діє кафе «Lion». Мабуть, важко на Близнюківщині людину, яка б хоч раз не була в цьому всім відомому гостинному закладі.  Про історію походження назви кафе розповідає власниця – Наталія КУЗНЄЦОВА:

– Назва або ім’я мають бути у всього. Адже знеособлений об’єкт не може бути комусь цікавим, та й для бізнесу це недопустимо. Чим я керувалася, обираючи назву для кафе? Та все дуже просто: я за гороскопом ЛЕВ. То, відповідно, від цього були всі похідні в оформленні: стиль, дизайн, антураж. Безумовно, назва об’єкта має значення. Однак головне, на мою думку, доброзичлива атмосфера та висока якість обслуговування. Перелік послуг, які надаємо в кафе «Lion», всім відомий, та все ж не завадить нагадати: святкові заходи, банкети, поминальні обіди, користуються популярністю й обіди на виніс. 


Віктор ТРОФИМЕНКО – власник квіткового магазину «VictOr»:

– Свій магазин я відкрив у 2013 році. І, хочу сказати, що дорогу до популярності серед земляків довелося торувати довго й наполегливо. Та коли любиш свою справу і бачиш позитивний результат –  це неабияк додає сил і наснаги, хочеться професійно зростати і розвиватися далі.

Перед відкриттям квіткового магазину в мене вже була торгова точка, де продавалося свіже м‘ясо, однак це було мені не до душі і майбутнього в цьому напрямку я не бачив. Тому вирішив зайнятись тим, що до душі, що люблю, що приносить задоволення і мені, і людям. Чому назвав магазин «VictOr»? Ідеї були мої, ініціатива теж – тому так вирішив, а на сімейній раді мене підримали. Думаю, не помилилися. Щодо послуг, то тут все зрозуміло: окрім квітів, букетів на замовленні, супутніх товарів, ми даруємо покупцям позитивні емоції, красу і радість.


Наталія БАЗАЛУК, власниця кафе «Корчма у Наталки», разом з чоловіком мають мережу таких закладів. Це, можна назвати справою їхнього життя. До родинного бізнесу  успішно долучилася донечка, переймаючи досвід у батьків та впроваджуючи нові ідеї.

– Коли ми з чоловіком обирали назву для цього кафе, хотіли, щоб вона ототожнювалась з національними традиціями, затишком і комфортом, – розповідає Наталія Базалук. –  Тринадцять років тому, коли ми відкривали це кафе, українська тематика ще не була настільки популярною, тому ми вирішили таким чином популяризувати своє – рідне. Подорожуючи країною і буваючи в подібних закладах, мені сподобалась назва «Корчма», а чоловік погодився і додав, мовляв, якщо ідея твоя, то до «Корчми» слід додати – «у Наталки». Так назву і погодили. Щодо меблювання й оформлення кафе, то дерев’яні столи, лави, вишиті рушники та домоткані доріжки в приміщенні і, звісно, страви національної кухні, – все це надає колоритності і створює особливу атмосферу. В «Корчмі у Наталки» святкують весілля, фуршети, банкети та інші події. Також ми здійснюємо доставку їжі на різноманітні заходи. Нині ця послуга користується популярністю. А ще маємо п’ять номерів типу хостел – тимчасового житла економ класу для гостей та подорожуючих.  То приїжджайте до комфортного і красивого селища міського типу Близнюки – ми вас гостинно зустрінемо і знайдемо чим здивувати та зацікавити.

Наталя Ткаченко
Фото Сергій Попов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *